Herkeste bir Gavur dizileri gider, ben de bu kervana katıldım. Lostu olsun , Mostu olsun bizde Prison Break'e merak saldık =) 2 günde 2.sezon 2.partiye geldim düşünün =) Başından kalkamaz oldum. Hele bir de bölümler elinizin altında olunca, içinden çıkılmaz bir hal alıyor...

Micheal'ın abisini hapisaneden çıkarmak için yaptırdığı dövmeler bir sanat eseri resmen =)

Gece rüyalarımada girmeye başladı =( , Polislerden kaçıyorum rüyamda, abimi kurtarıyorum felan... Köy evlerinden , dağlara... Aldı başını gidiyor, bir tutku...

Bi bizim Parmaklar Arkasında'yı izle bir de Prison Break'ı =) şaka bir yana , bir yandan da düşünüyorum, bizim de sitcom harici hiç güzel bir dizimiz olmıyacak. Bi Kurtlar Vadisi var , ama
o da başka bir seyirde ilerlemeye devam ediyor.

Prison Break' i bitirdikten sonrada zaman yeterse birazda Lost'u izleriz artık =)

Hadi eyvallah!