Bu yazı Zeus tarafından yazılmıştır!

http://okulweb.meb.gov.tr/25/01/815422/belirli_gun/belirligun_foto/felsefe02.jpg

Bi Felsefe ile ilgili yazmadığım kalmıştı ulan!
Felsefeyi severim ya, uğraşmayı severim, hatta ara sıra düşüncelerimide yazarım.
Hatta bazıları doğru bilgiyi ararken , cadde de aşırı hız yaptığım oluyormuş , ben
söylemiyorum arkadaşlar söylüyor =D

http://img.blogcu.com/uploads/davutkurkut_felsefe_tarihi_sokrates.jpg

Hatta arada biz filozoflar toplanır ,
24 saat oturduğumuz yerden bilinç altı ? , bilinç altı? diye düşündüğümüz olur =D

Şaka bir yana Felsefeyi gerçekten çok seviyorum, Hatta gelecek sene girecek olduğum
ÖSS sınavından sonra tercihlerimi daha çok Felsefe ağırlıklı kullanmak istiyorum... Belki
Kamu Yönetimi...

Bu yazıyı Felsefe'nin kelime kökünü anlatmak için yazacaktım ama yazı aldı başını gidiyor...

Kısaca Felsefe'nin kelime kökü ;

philo - yani sevmek , bir arayışlık içerisinde , peşinden koşmak... sophia - bilgi , bilgelik anlamına gelir. Bu iki sözcüğün birleşiminden oluşan , philosophia ; bilgi sevgisi anlamına gelir. İlk kez Pitagros ( Pisagor ) kullanmıştır.

Hayatımın sorusu =P Ahh zekiye hoca , Ahhh! Sınav kağıdına bile bu kadar açıklayıcı yazmam =)

Hadi Eyvallah!