http://www.egitimux.com/UserFiles/Image/masa_ustu_tatil.jpg

Mevsimlerden yaz... Şu sıcaklarda olmasa denize gitceğimiz yok, sıcak olsa da gidemiyoruz da,
Bir şeyler ayarlamak gerek arkadaşlarla aslında, otel olsun , pansiyon , kamp her şey bana
uyar. Dostlarımın sıcaklığını , yanlarımda olduklarını hissediyimde gerisi boş. Aslında Marmarise gitmek gerek, öyle pek kalabalık bir yer olmasın... Sıcak bir koyda , küçük bir butik otelde
kalmak ne güzel olurdu aslında benim için... Sabahları deniz , kumsal ve güneşlenmek. Akşam da
olursa kalabalığın arasına dalarız, biraz içki için cafe-barlar...

Çok mu şey istiyorum ?

Önümde aşmam gereken bir sınav var zaten! ÖSS! 1 sene durmadan çalışmam gerekecek, ondan
önce bir tatil, ah ulan ah bir tatil nasıl iyi giderdi... Okul, Ev,Dersane... bu 3 lü arasında yok olup
gideceğim zaten...

Şuan bile sıcaktan patlarken , tatili düşünüyorum. Kursumun bittiği ilk gün çekip gideceğim ulen karar verdim! Ne yapılması gerekse onu yapıp şöyle güzel bir tatil yapacağım...

Fethiye , Marmaris , Çeşme... Bodrum olmasında neresi olursa olsun... Dostlarla olduktan sonra...

Neyse günce gene efkarlandım, ben bi ufak devirip geliyorum, bol buzlu...

Hadi Eyvallah!